Ensimmäinen lomaviikko on takana ja se meni lähinnä sängynpohjalla sairastellessa (siksi ei ole ollut tännekään oikein kirjoiteltavaa..). Tänään eka päivä, että oli ihan oikeesti hyvä olo, mutta sainkin sitten tilalle järkyttävän selkäkivun.. Johtuneeko siitä, että olen vaan tosiaan maannut viikon vuoronperään sängyssä ja sohvalla.. Särkylääkkeiden tehokulutus siis jatkuu edelleen.

Juhannuskin oli ja meni. Rauhallisissa ja ettenpä jopa sanoisi, että sivistyneissä merkeissä kun käytiin vanhan yläasteaikaisen kaverin kanssa syöpöttelemässä vaan. Kotona olin kiltisti ennen puoltayötä.

Pikkuprinssi kotiutui tänään kolmen viikon lomailulta isänsä luona ja on itselläkin olo heti paljon parempi ja mieli virkeämpi kun tietää, että tuolla se huoneessaan nukkua tuhisee ilman huolen häivää.

Isompikin prinssi kotiutui iltasella taas viikonlopun työ- ja hurvittelureissultansa Helsingistä, eli olemme taas kaikki saman katon alla.

Katsoin äsken säätiedotuksia ja niissä täytyy nyt kyllä olla joku VIRHE! Mulla on loma ja lapsikin vihdoin kotona niin eiköhän nuo saakelin forecat ja ilmatieteenlaitokset yritä väittää että on pilvistä ja sateista ja kylmää koko viikko.. Oi, että tää Suomen kesä on ihanaa.. Mutta siis virhe siellä täytyy niillä olla, koska mä olen suunnitellut, että me asutaan erinäisissä leikki- ja liikennepuistoissa tämä viikko ja eihän se onnistu jos sataa vettä.. Mistä niille mereorologeillekin sitä palkkaa maksetaan?? Laittakaa niitä auringon kuvia sinne vaan niin on ihmiset paljon tyytyväisempiä, eikä sitä hate mail tulis teillekään niin paljon.

Tässä päivässä on ihanaa myös se, että maailman yks söpöimmistä tyttövauvoista syntyi tänään mun kaverille. Onnea sinne koko perheelle! Harmi kun ei päästä katsomaan tulokasta vasta kuin kuukauden päästä, mutta valokuvia olen ihaillut täällä pitkin päivää <3