Muistinpa tässä asian jonka olen kyllä tiennyt mutta en ehkä niinkään tiedostanut. Miehelläni on huomenna synttärit. En ole ostanut lahjaa.. en ole tehnyt kakkua.. en edes korttia hankkinut.. hmmh.. "vuoden tyttöystävä" pokaali mulle.. :) Jes.

Vahinko ei ole niin suuri kuin miltä kuulostaa. Ei Nikollakaan ole tapana lahjoja hankkia mulle, oli merkkipäivä mikä tahansa.. Mä nyt olen uskollisesti aina ostanut sille jotain pientä tai joskus jotain suurempaakin oli kyseessä mikä kissanristiäinen tahansa. Ilmeisesti tähän tuli loppu nyt.. Se on vieläpä huomenna lähdössä reissuun.. eli ei me sit mitenkään juhlitakaan. Jospa mä YRITTÄISIN aamulla nousta ajoissa ja viedä sille vaikka aamupalan sänkyyn..? Mitenhän se tapahtuu, en oo KOSKAAN kokeillu.. en tälle miehelle, enkä kyllä kenellekään muullekaan.. Ajatuksena ehkä hieman yliarvostettu.. Erittäin epämukava paikka syödä ja sit ku saa niitä samperin leivänmurujen seassa nukkua seuraavan viikon.. (on kokemusta) Aah kuinka hellältä ja romanttiselta se kuulostaakaan, mutta ottaen huomioon, että me nukumme mieheni kanssa samassa sängyssä saa tämä nyt kyllä tälläkin kertaa syödä aamupalansa ihan jossain muualla kuin sängyssä. Piste. ja anteeksi. Ehkä mä lähetän sille tekstiviestin vessasta tekstillä "hyvää Syntymäpäivää" niinkuin herra itse mua muisti pari vuotta sitten mun merkkipäivänä.. :D Silloin tuo oli suht hauskaa ja romanttista (sokaistuna rakkauden alkuhuumasta, vai häh?) niin miksen mä sit voi tehdä samaa..?

 

Edelleenkin kaipaan vinkkejä mitä mä teen noiden hemmetin laukkujen kanssa!?!?!?! Kertokaa nyt hyvät ihmiset, jos haluutte mut kylään vielä joskus tekemään muutakin kuin tutkimaan teidän eteisen säilytysjärjestelmiä!!

 

Tää hommahan on nyt ihan lähteä lapasesta ku TOINEN blogiteksti ja samalle päivälle.. O-ou.. :)