Tänään on mun nimpparit. Ite en ois muistanut, mutta onneksi mulla on valveutuneita kavereita ja sukulaisia, Kiitokset muistamisesta :)

Kävin kampaajalla ja sanotaanko nyt vaikka, että sit sen nimipäivän kunniaksi sain uuden tukan. Vähän taas lyheni ja näin kesää ajatellen, myös hieman vaaleni.

Kampaajalla ollessani soi myös puhelin ja reilu vuoden käräjillä vireillä olleeseen huoltajuuskiistaan tuli päätös, josta mun parhaista parhain asianajajani soitti ilmoittaakseen. Yksinhuolto säilyy minulla edelleen! Suuri kiitos tästäkin kuulunee osaavalle avustajalleni :) Nyt vaan odotellaan, että päättääkö vastapuoli valittaa päätöksestä. Mutta pääasia minulle on, että se on nyt ohi, eikä siitä tartte enää stressailla.

Mä oon tänään vähän siivoillu huomista tyttöjeniltaa silmällä pitäen ja ajattelin vielä illan ratoksi pesasta ehkä jopa ikkunan tai kaksikin. Parvekelasit pesin jo viikko pari sitten. Hitaasti hyvä tulee, ehkä ne on kaikki pesty ennen ku lumet on taas maassa.. toivottavasti.

Nyt suuntaan kauppaan hankkimaan ilojuomaa huomiselle. :)